Öka er exponering i Poddindex genom att ansluta som Publicist

Öka er exponering i Poddindex genom att ansluta som Publicist

Redan under 2020 kunde utgivare av poddar som finns i Poddindex (genom någon av de redan anslutna Distributionsplattformarna) bli medlemmar för att stärka sitt egna varumärke. Som Publicist/utgivare får man förutom sin logotyp i listan även en egen sida i Poddindex, där enbart ens egna poddar är listade.

På detta sätt kan utgivare marknadsföra sin podd/sina poddar genom direkt hänvisning till Poddindex och användare av indexet kan exportera ut siffror för enbart vald publicist.

Poddindex har i februari 2024 sju anslutna Publicister som aktivt valt att delta och exponera sina varumärken, något vi är mycket glada för.

På detta vis kan vi vidareutveckla plattformen i enlighet med de önskemål som våra kunder har.

Kvartalsavgiften som täcker drift, administration och utveckling av Poddindex är:

1-9 podcasts = 6 575 kr

10 eller fler podcasts = 9 995 kr


De distributionsplattformar genom vilka man kan få sin podd publicerad i Poddindex

Bauer Media/Podplay, Acast (Pro Service), Podspace och Sveriges Radio.

 

Redan anslutna Publicister/Utgivare/Produktionsbolag

Bonnier News

Ek & Borg

Make Sense Media

Panc Media

Perfect Day Media

Polpo play

Schibsted

 

Är du intresserad av att veta mer?

På sidan FAQ finns mer information, och kontakta maria.grip@kantar.com för svar på ytterligare frågor.